Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Henk Schuurman: Open Kitchen Customer Experience #OKCE

Sinds kort is de ‘Open Kitchen Customer Experience’, kortweg OKCE, ingevoerd. Net zoals de betere restaurants hun gasten een kijkje in de open keuken durven te geven. Maar dan als we aan uw MTU-motor werken

Mijn auto moest naar de garage voor een grote beurt. Aan het eind van de dag stond ‘ie blinkend gepoetst op me te wachten. “Nog bijzonderheden?”, vroeg ik aan de servicebalie. “Geen bijzonderheden”, was het antwoord. En dat was het. Gek eigenlijk, dacht ik. Dat je niet hoort, laat staan ziet, wat ze allemaal hebben uitgevoerd aan zo’n geavanceerd stuk techniek. Tegelijk realiseerde ik me dat wij als Centrica Business Solutions dat ook niet deden tijdens de volledige motorrevisies die we uitvoeren voor onze klanten. Daar hebben we dus meteen verandering in gebracht. Sinds kort is de ‘Open Kitchen Customer Experience’, kortweg OKCE, ingevoerd. Net zoals de betere restaurants hun gasten een kijkje in de open keuken durven te geven. Maar dan als we aan uw MTU-motor werken. Zodat deze weer wordt gereset naar een nieuwstaat voor de volgende 63.000 probleemloze draaiuren. Oók als het een ouder model betreft. Daarvoor halen wij hem volledig uit elkaar.

En we nodigen ú uit om daarbij aanwezig te zijn. Zodat u ziet hoe geweldig en interessant uw machine ook van binnen is, en hoe zorgvuldig én veilig het reviseren gebeurt: tot en met het laatste boutje. Tijdens dat bezoek kunt u praten met de monteurs die de revisie uitvoeren, en over de schouders meekijken met onze collega’s die aan de hand van de telemetriesystemen de prestaties van uw machine op de voet volgen. We nemen alle tijd voor u, dus de echte techneuten onder u komen zeker ook volledig aan hun trekken. Natuurlijk zorgen we voor een lekkere lunch in een ontspannen sfeer.

Tja, hoe meten of weten we nu of deze Open Kitchen Customer Experience aanslaat bij onze klanten? Nou, da’s makkelijk. Want steeds vaker vraagt u al op voorhand of u ook een uitnodiging gaat krijgen. Dan heeft u de mooie timelaps gezien die we op de afgelopen HortiContact in Gorinchem hebben laten zien (kijk maar eens op deze link voor een blik op de eerste week van een revisie), of u heeft het van een collega van u gehoord. Goed nieuws reist blijkbaar snel. Meer weten over ons serviceprogramma? Bel me op 06 – 51 52 19 34 of mail naar henk.schuurman@centrica.com